Can you refund spent tokens when deleting a char?

Post Reply
Uncledamian
Posts: 1

Can you refund spent tokens when deleting a char?

Post by Uncledamian » Sat Jun 18, 2022 10:49 pm

Hi I want to remake a character but I don't want to lose the donation items, if I delete my char can I be refunded the tokens or items?

User avatar
Faustorgo
Posts: 25
Location: Lima - Perú
Contact:

Re: Can you refund spent tokens when deleting a char?

Post by Faustorgo » Tue Jun 21, 2022 11:52 pm

Yes my friend, if you delete a HC char yes, but if s a NoN HC, try to make a ticket ingame first.

User avatar
Razzz
Posts: 15
Location: USA

Re: Can you refund spent tokens when deleting a char?

Post by Razzz » Thu Jun 23, 2022 11:18 pm

Faustorgo wrote:
Tue Jun 21, 2022 11:52 pm
Yes my friend, if you delete a HC char yes, but if s a NoN HC, try to make a ticket ingame first.
Wait, seriously?
Cuz I have a character that I have no intention of playing but hesitant to delete because she's wearing a skin.
If there's a way that I can delete her and get my tokens back then I'd be quite happy!
MEH.

User avatar
Faustorgo
Posts: 25
Location: Lima - Perú
Contact:

Re: Can you refund spent tokens when deleting a char?

Post by Faustorgo » Tue Jun 28, 2022 4:17 am

a hc, yep, just die or delete, if not use a ticket :D

User avatar
Razzz
Posts: 15
Location: USA

Re: Can you refund spent tokens when deleting a char?

Post by Razzz » Tue Jun 28, 2022 11:39 am

Faustorgo wrote:
Tue Jun 28, 2022 4:17 am
a hc, yep, just die or delete, if not use a ticket :D
So I looked into this and it says, "Token items refunds from softcore and alive hardcore characters are limited to the period of one week after purchase." so nope, too late for me. :<

Adding: Also, apparently I missed the 'a hc, yep' comment even though I legit quoted it in this exact post so I thought you were referring to ALL characters.
Derp derp.
MEH.

User avatar
Gheor
Posts: 274

Re: Can you refund spent tokens when deleting a char?

Post by Gheor » Tue Jun 28, 2022 4:25 pm

You can still try writing a ticket.
A sheet of paper and a pen can give birth to many things.

Gheor

Kratos

User avatar
Razzz
Posts: 15
Location: USA

Re: Can you refund spent tokens when deleting a char?

Post by Razzz » Tue Jun 28, 2022 7:09 pm

Gheor wrote:
Tue Jun 28, 2022 4:25 pm
You can still try writing a ticket.
Well, this came from staff so it MUST be true!
I'll go ahead and try then!
MEH.

User avatar
Razzz
Posts: 15
Location: USA

Re: Can you refund spent tokens when deleting a char?

Post by Razzz » Tue Jun 28, 2022 7:41 pm

Sorry for double post here, but I can confirm that yes, you can only get a refund if you request it within one week after purchase.
MEH.

Post Reply